Search

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ogłoszenia

Dnia 22.02 godz. 17.00 s.20 odbędą sie wpisy z przedmiotu "Ochrona danych osobowych", a o godz.18.00 wpisy z przedmiotu "Zasoby informacyjne w organizacji" z Panem dr W.Scheffsem

 

Dnia 24.02 godz. 19.00 odbędą sie wpisy z przedmiotów "Ochrona danych osobowych" i "Zasoby informacyjne w organizacji" z Panem dr W.Scheffsem

 

W dniach 21-26.02 z powodu choroby zajęcia z Panią dr A.Maczasek zostają odwołane.

 

Dnia 18.02 godz. 10.00 s.42 odbędą sie egzaminy i zaliczenia poprawkowe z Panem mgr J.Przybyłem

 

 

Studia stacjonarne ( zwrot indeksów): 

Zgodnie z § 26 pkt 3 Regulaminu studiów termin składania indeksów i kart do rejestracji (oraz dzienników praktyk) w Dziekanacie ( pokój 213) upływa dnia 07.03.2017r (wtorek).

Warunkiem wpisu na kolejny semestr jest złożenie indeksu i karty w Dziekanacie w terminie wyznaczonym przez Dziekana Wydziału Zarządzania. 

Studenci którym brakuje więcej niż 14 pkt ECTS w programie USOS zobowiązani są do zgłoszenia się w Dziekanacie (pokój nr 213) w terminie do 28.02.2017r. W przypadku nie zgłoszenia się zostanie wystawiona decyzja o skreśleniu z listy studentów.

 

 

Dnia 17.02 godz.17.30 s.004 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem prof. dr hab. T.Buksińskim

 

Wpisy u Pana dr J.Frąszczaka odbędą się  21.02 godz. 12.30 s.108

 

Wpisy u Pani dr B.Wenerskiej odbędą się  17.02 godz. 16.00 s.103

 

Zarządzanie II roku

Dyżur dra K. Deręgowskiego odbędzie się w czwartek 16 lutego 12.00-14.00 w sali 32.

 

Zarządzanie I rok studia stacjonarne

dotyczy zapisów na zajęcia z wychowania fizycznego

 

 

Dnia 18.02 godz. 9.00 aula odbędą sie egzaminy i zaliczenia poprawkowe z Panią dr A.Ludwiczak

 

 

Dyżur Pani mgr P.Zimoch odbędzie się 16.02 w godz. 14.00-16.00 s.221 ul.Łódzka 

 

II rok studia niestacjonarne kierunek Zarządzanie

Dnia 25.02 (sobota) godz. 12.50 p.213 Dziekanat odbędą się zapisy na semianria dyplomowe  ( lista promotorów ) według listy  rankingowej.

 

 

II rok studia niestacjonarne kierunek Bezpieczeństwo wewnętrzne

Dnia 25.02 (sobota) godz. 11.10 p.213 Dziekanat odbędą się zapisy na semianria dyplomowe  ( lista promotorów ) według listy rankingowej.

 

 

II rok studia stacjonarne kierunek Zarządzanie

Dnia 20.02 (poniedziałek) godz. 8.00 p.213 Dziekanat odbędą się zapisy na semianria dyplomowe  ( lista promotorów ) według listy rankingowej.

 

 

II rok studia stacjonarne kierunek Bezpieczeństwo wewnętrzne

Dnia 21.02 (wtorek) godz. 10.00 p.213 Dziekanat odbędą się zapisy na semianria dyplomowe  ( lista promotorów ) według listy rankingowej.

 

 

Studia stacjonarne i niestacjonarne ZFP III rok

Dnia 15.02.17 r. o godz. 16.00 p. 40 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr E.Kulawiecką

 

Studia niestacjonarne BW II rok

Dnia 15.02.17 r. o godz. 16.30 p. 40 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr E.Kulawiecką

 

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 15.02.17 r. o godz. 17.00 aula odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr K.Mikurendą

 

Studia niestacjonarne

Dnia 19.02.17 r. o godz. 18.00 s. 20 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. I.Dziubkiem

 

Studia niestacjonarne ZFP i ZL II rok

Dnia 18.02.17 r. o godz. 12.00 s. 24 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. A.Młodakiem

 

Studia niestacjonarne ZFP i ZL II rok

Dnia 18.02.17 r. o godz. 10.00 s. 108 odbędzie się zaliczenie poprawkowe i egzamin poprawkowy z Panią              dr M.Kowalczyk

 

Studia niestacjonarne BW II rok

Dnia 18.02.17 r. o godz. 10.00 s. 006 odbędzie się egzamin poprawkowy z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Studia niestacjonarne ZiD I rok

Dnia 18.02.17 r. o godz. 9.00 s. 006 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panem dr J.Frąszczakiem

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 17.02.17 r. o godz. 17.00 aula odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr J.Fiebigiem

 

Studia stacjonarne ZFP i ZL II rok

Dnia 17.02.17 r. o godz. 15.00 s. 108 odbędzie się zaliczenie poprawkowe i egzamin poprawkowy

z Panią dr M.Kowalczyk

Studia niestacjonarne

Dnia 17.02.17 r. o godz. 16.00 s. 22 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. M.Skarżyńskim

Studia stacjonarne

Dnia 17.02.17 r. o godz. 14.00 s. 22 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. M.Skarżyńskim

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 17.02.17 r. o godz. 17.00 s. 103 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr B.Wenerską

 

Studia stacjonarne

Dnia 16.02.17 r. o godz. 13.00 s. 20 odbędą się zaliczenia poprawkowe

z Panią dr A.Maczasek

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 15.02.17 r. o godz. 17.00 s. 24 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr Ch.Krzakiewicz

Studia niestacjonarne

Dnia 15.02.17 r. o godz. 17.00 s. 20 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr A.Maczasek

 

Studia stacjonarne BM I rok

Dnia 14.02.17 r. o godz. 16.00 s. 20 odbędzie się egzamin poprawkowy

z Panią dr M.Andrzejczak

Studia stacjonarne

Dnia 14.02.17 r. o godz. 11.00 s. 25 odbędzie się egzamin poprawkowy

z Panem mgr R.Gaczyńskim

 

Studia stacjonarne ZiD I rok

Dnia 14.02.17 r. o godz. 10.00 s. 006 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Studia stacjonarne BW II rok

Dnia 14.02.17 r. o godz. 11.00 s. 006 odbędzie się egzamin poprawkowy z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 13.02.17 r. o godz. 16.00 s. błękitna odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem

mgr B. Derwichem

 

Studia stacjonarne ZFP i ZL II rok

Dnia 13.02.17 r. o godz. 17.00 s. 004 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. A.Młodakiem

 

 

STUDENCI STUDIÓW STACJONARNYCH

PROSZENI SĄ O ODBIÓR DECYZJI DO 03.MARCA 2017r.

DOTYCZĄCYCH STYPENDIUM:

SOCJALNEGO,

SPECJALNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

ORAZ

REKTORA DLA NAJLEPSZYCH STUDENTÓW

W DZIALE SOCJALNYM UL. NOWY ŚWIAT 4, POKÓJ NR 37

--------------------------------------------------------

STUDENCI STUDIÓW NST OTRZYMAJĄ DECYZJĘ POCZTĄ

 

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne I rok studia stacjonarne

Dnia 17.01.17 godz. 11.00 s.102 odbędzie się obowiązkowe spotkanie dotyczące prezentacji specjalności dla kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne.

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne I rok studia niestacjonarne

Dnia 21.01.17 godz. 10.25  odbędzie się obowiązkowe spotkanie dotyczące prezentacji specjalności dla kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne.

 

 

Zarządzanie i dowodzenie II rok studia stacjonane

Dnia 13.01.17 godz.15.00 s.28 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem prof. dr hab. J.Posobcem

 

 

Zarządzanie II roku studiów niestacjonarnych

Osoby mające zaległe kartkówki ze statystyki mają obowiązek zgłosić się na dyżur 15 stycznia o godz. 18.10 do sali 32. W przypadku nieobecności ocena końcowa zostanie wystawiona na podstawie dotychczas uzyskanych punktów.

 

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne  III

Od dnia 10.01 nastąpi zmiana planu. Zajęcia za Panią mgr O.Czekalską Kubisiak w zastępstwie poprowadzi Pan mgr B.Derwich.

 

 

Zarządzanie  I rok

Dnia 16.01 zajęcia dla grupy 2 z Panem prof. dr hab. G.Raubo rozpoczną sie o godz. 12.15. 

 

 

W dniu 9 grudnia zajęcia  i dyżur z Panią dr Magdaleną Kowalczyk - II roku studiów stacjonarnych
Analiza finansowa przedsiębiorstwa, specjalność Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa zostają odwołane.

Zajęcia zostaną odrobione w następujących terminach:
a) 12 stycznia 2017 godz. 8.00 - 9.30, godz. 15.15 - 16.45
b) 26 stycznia 2017 godz. 15.15 - 16.45 (dodatkowy wykład)

 

 

Zarządzanie  I

Od dnia 10.01 nastąpi zmiana planu. Zajęcia za Panią mgr O.Czekalską Kubisiak w zastępstwie poprowadzi Pan mgr B.Derwich.

 

 

OBRONNOŚĆ PAŃSTWA II

Od dnia 10.01 nastąpi zmiana planu. Zajęcia za Panią mgr O.Czekalską Kubisiak w zastępstwie poprowadzi Pan dr A.Kwiatkowski.

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne I

Od dnia 10.01 nastąpi zmiana planu. Zajęcia za Panią mgr O.Czekalską Kubisiak w zastępstwie poprowadzi Pan dr A.Kwiatkowski.

 

W dnaich 09-13.01.17 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr K.Majewską zostają odwołane.

 

W dniu 10.01.17 z powodu choroby zajęcia z Panem mgr J.Przybyłem zostają odwołane.

 

III rok Zarządzanie

Dnia 13.01.17 seminarium dyplomowe z Panią dr hab H.Mizgajską odbędzie się w godz.10.15-12.30

 

 

studia stacjonarne

Dnia 13.01.17 godz.12.30 s.błękitna odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Przedsiębiorczość i innowacyjność" z Panią dr hab. H.Mizgajską

 

studia niestacjonarne

Dnia 14.01.17 godz.8.00 s.zielona odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Przedsiębiorczość i innowacyjność" z Panią dr hab. H.Mizgajską

 

Zarządzanie II roku studiów stacjonarnych

Osoby mające zaległe kartkówki ze statystyki mają obowiązek zgłosić się na dyżur 9 stycznia o godz. 17.00 do sali 32. W przypadku nieobecności ocena końcowa zostanie wystawiona na podstawie dotychczas uzyskanych punktów.

Bezpieczeństwo Wewnętrzne II roku studiów stacjonarnych

Kolokwium uzupełniające z statystyki opisowej z dr. Deręgowskim odbędzie się 16 stycznia o godz. 16.30 w sali 32 Nowy Świat 4.

Zarządzanie Logistyką III roku studiów niestacjonarnych

Kolokwium uzupełniające (ostatni termin) z statystyki opisowej z dr. Deręgowskim odbędzie się 15 stycznia o godz. 18.15 w sali 32 Nowy Świat 4.

 

 

 

Praktyki zawodowe - spotkania informacyjne 

Kierunek: zarządzanie, zarządzanie i dowodzenie

 

studia stacjonarne:

I rok zarzadzania - środa 11.01.2017r. godz. 11.15 aula

II rok (wszystkie specjalności) - wtorek - 17.01.2017 r. godz.11.15 s.20

I rok zarzadzanie i dowodzenie - wtorek 24.01.2017 r. godz. 11.15 s.20

studia niestacjonarne:

I rok zarzadzanie i dowodzenie - sobota- 21.01.2017r. godz. 12.50 s.20

I rok zarzadzania - 22.01.2017 r. godz. 12.50 s.20

II rok  zarządzania - niedziela - 22.01.2017r. godz. 13.10 s.20

 

 

 

W dniach 03-05.01.17 z powodu choroby zajęcia z Panem mgr R.Gaczyńskim zostają odwołane.

 

W dniu 03.01.17 r. (wtorek) zajęcia z Panią mgr O.Czekalską Kubisiak zostają odwołane.

 

W dniach 20-23.12 zajęcia z Panią dr A.Ludwiczak zostają odwołane.

 

W dniu 03.01.17  dyżur z Panią mgr M.Spychalską zostają odwołany

 

W dniu 20.12.12 zajęcia z Panią mgr K.Majewską zostają odwołane.

 

 

W dniu 21.12.16 dyżur Pani dr A.Matuszewskiej zostaje odwołany.

   

 

W dniu 21.12 zajęcia z Panem dr G.Milewskim zostają odwołane.

 

W dniach 19-23.12 zajęcia z Panią dr B.Wenerską zostają odwołane.

 

W dniach 20-23.12 zajęcia z Panią mgr O.Czekalską Kubisiak zostają odwołane.

 

 

 

 

W dniach 15-16.12 nastąpi zmiana w organizacji zajęć (zmiana sal)

zajecia z sali 26 :

czwartek:  Pani mgr G.Wujkowska w godz. 8.00-11.15 zajęcia w sali 22

piatek: Pan dr R.Orliński w 8.00-19.00 zajecia w sali 20

zajecia z sali 28 :

czwartek:  Pani mgr I.Kulińska Badio w godz. 8.00-13.15 zajęcia w sali 003

Pani dr T.Manasterska w godz. 13.30-15.00 zajęcia w sali 20

piatek: Pani mgr E.Kulawiecka w 8.00-11.15 zajecia w sali 006

Pan dr hab W.Łuczyński w godz.14.00-15.30 w sali 006

zajecia z sali 30 :

czwartek:  Pani mgr A.Kochman w godz. 8.00-11.15 zajęcia w sali 102

Pan mgr W.Łukaszonek w godz. 11.45-15.00 w sali 102

piatek: Pani mgr A.Kochman w godz.8.00-11.15 w sali 102

zajecia z sali 32 :

czwartek:  Pan mgr K.Karpiński w godz. 11.45-15.00 zajęcia w sali 30

zajecia z sali 34 :

czwartek:  Pani mgr M.Poniatowska w godz. 8.00-11.15 zajęcia w sali 006

Pan mgr R.Gaczyński w godz. 11.45-15.00 w sali 006

zajecia z sali 38 :

piatek: Pan dr M.Pyć w godz. 8.00-10.15 zajecia w sali błękitnej

zajecia z auli (budynek rektoratu) 

piatek: Pan prof. dr hab S.Kowal w godz. 13.30 -15.45 zajecia w sali błękitnej

 

 

 

W dniach 14-16.12 z powodu choroby zajęcia z Panią dr A.Ludwiczak zostają odwołane.

 

 

BW II rok

W dniach 14-16.12 zajęcia z Panią mgr S.Pietrzak zostają odwołane.

 

 

W dniach 13-16.12.16 zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane.

 

 

Zarządzanie I rok

W dnaich 12-23.12 z powodu choroby  zajęcia z Panem dr I.Wrocińskim zostają odwołane

 

 

Dyżur dr M. Kowalczyk w dniu 16 grudnia (piątek) odbędzie się w godzinach od 12.00 - 14.00

 

 

Dyżur w dniu 13.12 z Panią dr B.Wenerską zostaje odwołany.

 

  20 stycznia 2017  roku  (piątek) od godziny 14.00 - 16.00 (pokój 40) odbędzie się termin uzupełniający z panią dr Magdaleną Kowalczyk z przedmiotów: analiza finansowa przedsiębiorstwa i controlling (wykład + ćwiczenia), rachunkowość i analiza ekonomiczna w jednostkach publicznych (wykład + ćwiczenia) - studia stacjonarne i niestacjonarne.

 

 

ZL II ROK studia stacjonarne

W dniach 12.12 i 21.12 zajęcia z Panem mgr G.Kryjomem zostają odwołane.

Plan odpracowania:

za 12.12 odpracowane 09.01

godz.8.00 Gospodarka zapasami gr. 1 s.003
godz.9.45 Gospodarka zapasami gr. 2 s.003
godz.13.30 Podstawy spedycji gr. 1 s.003
   za 21.12 odpracowane 23.01
godz.9.45 Gospodarka zapasami gr. 2 s.003
godz.13.30 Podstawy spedycji gr. 1 s.003
 
 
 
 

Zarządzanie i dowodzenia II rok

Wykład z przedmiotu "Współczesne wyzwania zarządzania i dowodzenia" z Panią dr B.Wenerską zostaje przeniesiony z 13.12.16 na 10.01.17 (godziny pozostają bez zmian)

 

 

Wyjątkowo dyżur Pani dr A.Maczasek zostaje przełożony z dnia 22.12 na 17.12 (sobota) w godz.13.00-15.00 p.101.

 

 

Dnia 20.12.16 godz.9.30-10.30 p.220 ul.Łódzka odbędą się zaliczenia uzupełniające z przedmiotu j.angielski z Panią mgr I.Kulińską Badio (dla III roku dodatkowy termin - 17.01.17 godz.9.30-10.30 p.220 ul.Łódzka )

 

 

Dnia 14.12 dyżur Pana dr hab. A.Młodaka zostaje odwołany.

 


 W dniu 9 grudnia zajęcia  i dyżur z Panią dr Magdaleną Kowalczyk - II roku studiów stacjonarnych
Analiza finansowa przedsiębiorstwa, specjalność Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa zostają odwołane.

Zajęcia zostaną odrobione w następujących terminach:
a) 12 stycznia 2017 godz. 8.00 - 9.30, godz. 15.15 - 16.45
b) 26 stycznia 2017 godz. 15.15 - 16.45 (dodatkowy wykład)

 

ZL II rok studia stacjonarne 

Dnia 07.12 ćwiczenia z przedmiotu "Zachowania organizacyjne"z Panią dr B.Wenerską zostają odwołane.

 

 

W dniach 5-6.12.16 r. zajęcia z Panią dr I.Rącką zostają odwołane.

 

Dnia 30.11.16 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane.

 

Dyżur Pani dr B.Wenerskiej zostaje wyjątkowo przesunięty z 01.12 na 02.12 godz.11.00-12.00

 

 

I rok Bezpieczeństwo Wewnętrzne

studia stacjonarne

Dnia 01.12 godz.11.30 s.303 odbędzie się spotkanie z opiekunem roku Panem dr G.Milewskim

 

 

II roku studiów stacjonarnych

Zajęcia z drem K. Deręgowskim dla grupy AIZP B za dzień 17 października odbędą się w poniedziałek 12 grudnia o 13.30 w sali 32.

Zajęcia z drem K. Deręgowskim dla grupy ZFP 1A z dnia 12 grudnia zostają przeniesione na poniedziałek 5 grudnia na 17.15 do sali 32.

 

 

 

studia niestacjonarne

W dniach 25-28.11 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką

 

 

studia stacjonarne II rok stacjonarny

Dnia 25.11 z powodu choroby zajęcia z Panem dr inż M.Pyciem zostają odwołane 

 

 

ZFP III rok studia stacjonarne

Dnia 29.11.16 zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane. Zajęcia te zostaną odpracowane 05.01.16  

 

 

Dnia 07.12.16 godz.15.30 s.42 odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Mikroekonomia" z Panią mgr S.Pietrzak.

 

 

W dniu 23.11 z powodu wyjazdu na konferencję dyżur Pani dr A.Matuszewskiej zostaje odwołany.

 

 

W dniach  22-25.11.16 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane.

  

 

studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 07.12.16 godz. 17.00 s.42 odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Badania marketingowe" z Panią dr K.Mikurendą (termin 30.11- jest nieaktualny)

 

 

studia niestacjonarne

Informujemy, iż dla sudentów I roku Zarządzanie i Dowodzenie w dniach 17-18.12.2016 odbędzie się dodatkowy zjazd. Za utrudnienia przepraszamy.

 

W dniach 15-16.11 zajęcia z Panią mgr O.Czekalską Kubisiak zostają odwołane

 

 

W dnich 15-20.11.16 zajęcia z Panią mgr P.Zimoch zostają odwołane.

 

 

 

 

 

II roku studiów stacjonarnych ZFP

W dniu 17 listopada w czwartek od godziny 8.00 - 9.30; 15.30-17.00 odbędą się dodatkowe zajęcia z Analizy finansowej przedsiębiorstwa  Panią dr M. Kowalczyk

 

 

 

BW II  rok studia stacjonarne

Dnia 25.11.2016 wykład z Panem dr J.Frąszczakiem zostaje odwołany.

 

W dniach 15 - 20.11.16 zajęcia z Panią mgr P.Zimoch zostają odwołane

 

 

ZARZĄDZANIE III ROK STUDIA STACJONARNE

Do dnia  16.11 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany (drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 527) liczba miejsc na każdy przedmiot ograniczona

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń i windykacji w obrocie gospodrczym" - dr J.Kolański

"Nowoczesne technologie w ruchu drogowym" dr P.Kamiński

 

 

ZARZĄDZANIE III ROK STUDIA NIESTACJONARNE

Od 16.11 do 25.11 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany (drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677) liczba miejsc na każdy przedmiot ograniczona

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń i windykacji w obrocie gospodrczym" - dr J.Kolański

"Nowoczesne technologie w ruchu drogowym" dr P.Kamiński

 

 

BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE III ROK STUDIA STACJONARNE

Do dnia  25.11 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany (drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 527) liczba miejsc na każdy przedmiot ograniczona

"Automatyzacja dowodzenia w ujęciu narodowym i sojuszniczym" lub "Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski"

 

 

BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE III ROK STUDIA NIESTACJONARNE

Od 16.11 do 25.11 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany (drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677) liczba miejsc na każdy przedmiot ograniczona

"Automatyzacja dowodzenia w ujęciu narodowym i sojuszniczym" lub "Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski"

 

 

 

 

studia niestacjonarne I rok 

Przypominamy, że do dnia 19.11.2016r. należy podpisać umowę o studiowaniu (Dziekanat pok.213). Osoby , które nie podpiszą umowy zostaną skreślone z listy studentów.

 

 

ZiD II rok studia stacjonarne

Dnia 14.11.2016 godz.13.30 s.006 odbędzie się seminarium dyplmowe z Panem dr J.Frąszczakiem (obecność obowiązkowa)

 

 

 

WZ 2 ROK STACJONARNY

Zajęcia z drem K. Deręgowski dla grupy ZL 1A za dzień 17 października odbędą się w poniedziałek 21 listopada o 17.15 w sali 32.

 

 

studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 9 grudnia 2016r. godz. 16.00 odbędą się zaliczenia uzupełniające z Panem dr hab. M.Skarżyński

 

 

 

ZiD II rok studia stacjonarne

W dniach 04.11; 09.12; s.28 odbędzie się seminarium dyplomowe  prof. dr hab. J.Posobcem.

 

 

II rok Bezpieczeństwo Wewnętrzne

W dniu 04.11 wykład z Panem dr J.Frąszczakiem zostaje odwołany.

 

 

III Bezpieczeństwo wewnętrzne

Dnia 03.11 godz.8.00-11.15 s.101 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem prof. dr hab. J.Wołejszo

 

 

III rok Zarządzanie Logistyką

W dniu 03.11 zajęcia z Panem dr R.Kaszubowskim zostają odwołane.

 

II rok  studia II stopnia ZiD

Dnia 03.11 godz. 12.30-15.30 s.błękitna odbędzie się seminarium dyplomowe z Pania dr hab H.Mizgajską

 

 

W dniach 29- 30.10.2016 z powodu choroby zajęcia z Panem mgr G.Kryjomem zostają odwołane.

 

 

                  Studia niestacjonarne

 

Zgodnie z § 26 pkt 3 Regulaminu studiów termin składania indeksów i kart do rejestracji (oraz dzienników praktyk) w Dziekanacie(pokój 213) upływa dnia 05.11.2016r. (sobota).

 

Studenci którym brakuje więcej niż 14 pkt ECTS w programie USOS zobowiązani są do zgłoszenia się w Dziekanacie (pokój nr 213) w terminie do 05.11.2016r.  W przypadku nie zgłoszenia się zostanie wystawiona decyzja o skreśleniu z listy studentów.

 

 

 

Studenci ,którzy złożyli podania o stypendium Rektora zobowiązani są do złożenia indeksów  w Dziekanacie do dnia 03.11.2016r. Podania osób,które nie złożą indeksów w w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

W dniu 07.11  z powodu wyjazdu na konferencję zajęcia z Panem mgr W.Łukaszonkiem zostają odowołane.

 

 

ZFP II rok

Dnia 03.11 godz.8.00-9.30 s.błekitna odbędzie się dodatkowe zajęcia z panią dr M.Kowalczyk

 

 

 

 

Z I rok

W dniu  26.10.16 wykład z Panem dr hab K.Walczakiem zostaje odwołany.

 

ogłoszenie dot. I roku kierunku: Zarządzanie i Bezpieczeństwo wewnętrzne studia stacjonarne i niestacjonarne

 

 

 

I rok Zarządzanie biznesem międzynarodowym

Dnia 25.10 godz.13.30 p.211 odbędzie się spotkanie z Dziekanem Wydziału Zarzadzania - obecność obowiązkowa !!!

 

 

 

Zarządzanie Logistyką II rok studia stacjonarne

Z powodu choroby Pana mgr G.Kryjoma do dnia 29.10.16 zajęcia poprowdzi mgr K.Jeziorski

 "Podstawy spedycji" 19.10 godz. 13.30-16.45 gr.2 s.20

26.10 godz.13.30-16.45 gr.1 s.20

"Gospodarka magazynowa" 24.10 godz. 17.15 gr. 2 s.004

 "Gospodarka zapasami" - zajęcia odwołane

 

 

I rok Zarządzanie biznesem międzynarodowym

Dnia 20.10 godz.13.30 p.211 odbędzie się spotkanie z Dziekanem Wydziału Zarzadzania - obecność obowiązkowa

 

Obronność państwa studia stacjonarne II stopnia

Dnia 20.10 s.004 ul.Łódzka odbędzie się w-f z Panem mgr M.Kuświkiem

godz. 8.00-11.15 gr. 1

godz. 11.45- 15.00 gr.2

 

 

W dniu 21 października zajęcia i dyżur dr M. Kowalczyk zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję naukową.

 

 

WZ 2 ROK STACJONARNY

Zajęcia z drem K. Deręgowski za dzień 17 października odbędą się w piątek 21 października w sali 32 według planu:

11.30-13.00 grupa ZFP 1B

13.10-14.50 grupa ZFP 2A

15.00-16.30 grupa ZL 2A

Dla pozostałych grup termin zostanie wyznaczony później.

 

 

 

Z II rok

W dniu  12.10.16 wykład z Panią dr A.Pisarską odbędzie się na sali  błękitnej

 

ZFP  II rok

W dniu  12.10.16 wykład z Panią mgr M.Makowską odbędzie się w sali  20

 

 

 

Z I rok

W dniu  12.10.16 wykład z Panem dr hab K.Walczakiem zostaje odwołany.

 

 

 ZL II rok

W dniach 10-12.10.16 z powodu choroby zajęcia z panem mgr G.Kryjomem zostają odowłane. 

 

 

 

 

Dnia 20.10.16  w godz. 11.00-11.45 odbędzie się dyżur Pani dr hab. H.Migajskiej

 

 

 

Zarządzanie i dowodzenie I rok

studia stacjonarne

Do dnia 07.10 (pątek) należy dokonać wybory przedmiotu do wyboru "Negocjacje i mediacje w administracji" -prowadzacy  dr A.Maczasek lub "Marketing terytorialny" - prowadzący  dr T.Manasterska  (realizowany będzie tylko ten, na który zapiszę się wiekszość studentów )

 

Zarządzanie i dowodzenie I rok 

studia niestacjonarne

Od  10.10 do 23.10 drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677 należy dokonać wyboru przedmiotu do wyboru "Negocjacje i mediacje w administacji" - prowadzący dr A.Maczasek lub "Marketing terytorialny" - prowadzący dr T.Manasterska (realizowane będą obydwa przedmiotu, z limitem miejsc na każdy przedmiot)

 

 

 

 

Zarządzanie i dowodzenie II rok

studia stacjonarne

W dniach 03-04.11 odbywać się będą zapisyny na przedmiot do wyboru "Zarządzanie zmianą"  lub "Operacje i techniki operacyjne" -  (realizowane będą obydwa przedmiotu, z limitem miejsc na każdy przedmiot)

 

 Zarządzanie i dowodzenie II rok

studia niestacjonarne

Od  10.10 do 23.10 drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677 odbywać się będą zapisy na przedmiot do wyboru "Zarządzanie zmianą"   lub "Operacje i techniki operacyjne"   (realizowane będą obydwa przedmiotu, z limitem miejsc na każdy przedmiot)

 

 

ogłoszenia dla I roku Zarządzanie studia stacjonarne dot. zapisów na w-f

ogłoszenie      ogłoszenie 

 

 

W roku akademickim 2016/2017 zajęcia dla studentów studiów stacjonarnych  kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne oraz Obronnosć państwa I i II stopień odbywać się będą na ul.Łódzkiej 149-153 "Bulionik". Wszystkie zajęcia studiów niestacjonarnych odbywać się będą na ul.Nowy Świat

 

 

Zajecia dla studentów stacjonarnych II roku studiów II stopnia i III roku studiów I stopnia rozpoczną się od miesiąca listopada.

Zajęcia dla studiów niestacjonarnych rozpoczynają się zgodnie z harmonogramem zjazdów, bez względu na rok studiów. 

 

Dnia 20 września 2016r. dziekanat Wydziału Zarządzania  będzie nieczynny. Od dnia 21.09.16 dziekanat mieścić się będzie w p.213 budynek Collegium Novum

 

 

W dniu 16.09.16 w godz. 14.00-15.30 w Collegium Novum odbędzie się 2 termin poprawek z socjologii i etyki oraz wpisy z Panem mgr A.Staniiszewskim

 

 

STUDIA STACJONARNE

Dnia 15.09.16  godz.10.30 s.108 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Dnia 17.09.16 w godz.od 8.00 do 9.00 oraz od 13.00 do 15.00 s.24

odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe

z Panem dr inż. M.Magierskim

 

Dnia 16.09.16 godz.18.15 p.40 odbędą się dyżur  Pana dr Sz.Bachrynowskiego

 

 

Dnia 15.09.16 godz.17.00 s.22 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr A.Matuszewską

 

 

STUDIA NIESTACJONARNE

Dnia 18.09.16  godz.10.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J.Frąszczakiem

  

Dyżur i zaliczenie poprawkowe z Panią mgr P.Zimoch odbędzie się 13.09 w godz. 16.00-18.00 s.003 

 

 

Dnia 13.09.16 w godz. 14.00-16.00 p.201  odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr A.Pisarską

 

W miesiącu wrześniu dyżur Pani dr A.Pisarskiej odbywać się będzie we wtorki  w godz. 14.00-16.00 p.201  

 

 

 

Dnia 15.09.16 godz. 16.00 s.błękitna  odbędzie się dyżur i zaliczenie poprawkowe z Panem prof. dr hab T.Buksińskim

 

 

Dnia 13.09.16 godz. 10.00 s.40  odbędzie się dyżur i zaliczenie poprawkowe z Panią mgr M.Spychalską

 

Dnia 13.09.16 godz.13.00; 16.00 s.22 odbędą się zaliczenia poprawkowe i konsultacje z Panem prof. dr hab S.Kowalem

 

 

Dnia 12.09.16 godz. 9.00 p.49 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr I.Kulińską Badio

 

 

PRAKTYKI ZAWODOWE

STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE

Kierunek :zarzadzanie - I i II rok

W celu uzyskania zaliczenia z praktyki należy w terminie 01.09-29.09.2016 złozyć do sprawdzenia dziennik praktyk

dyżury do dnia 29.09.2016r.

wtorek godz. 9.45-11.30

czwartek w godz. 16.00-17.00

Wpis do indeksu nastapi podczas kolejnego dyżuru po złożeniu dziennika

 

 

 

 

Dyżur Pana dr G.Milewskiego odbędzie się 06.09.16 godz.15.00 p.101

 

Dyżur Pani mgr dr K.Mikurendy odbędzie się 07.09.16 w godz.9.00-10.30 p.40

 

 

Zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr A.Ludwiczak odbędą się w dwóch terminach do wyboru  14.09.16 godz. 11.30 s.213 lub 17.09.16 godz.11.30 s.22

 

Dnia 14.09.16 godz. 16.00 s.zielona  odbędą się egzaminy i zaliczenia poprawkowe z Panem mgr B.Derwichem

 

Dnia 15.09.16 godz. 17.00 aula  odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J.Fiebigiem

 

 

Dnia 16.09.16 godz. 12.00 s.103  odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr hab. O.Lissowskim

 

 

dyżur Pani dr M.Kowalczyk

14.09 godz.14.00 - 16.00 sala 40
 22.09 godz. 12.00 - 14.00 sala 40

 

Dnia 13.09.16 odbędą się zaliczenia poprawkowe  i egzaminy z Panem dr inż. M.Frączkiem   studia stacjonarne godz.11.00 s.101;  studia niestacjonarne godz.16.00 s.101

 

 

Dnia 06.09.16 godz. 10.00 s.40  odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr M.Spychalską

 

Dnia 16.09.16 godz. 16.30 s.24  odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr Ch.Krzakiewicz

 

Dnia 16.09.16 godz. 16.30 s.22  odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr inż. W.Scheffsem

 

 

Dnia 16.09.16 godz. 17.00 s.003  odbędą się zaliczenia i egzaminy  poprawkowe z Panem dr hab R.Chrobakiem

 

 

Dnia 16.09.16 godz. 15.00 s.007 -studia stacjonarne; 16.00 s.007 - studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr S.Wronką

 

Dnia 16.09.16 godz. 16.00 s.004 -studia stacjonarne; 17.00 s.004 - studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem prof. dr hab J.Posobcem

 

Dnia 16.09.16 godz. 15.00 s.006 -studia stacjonarne; 16.00 s.006 - studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem prof. dr hab J.Wołejszo

 

 

Dnia 16.09.16 godz. 13.00 aula odbędą się zaliczenia poprawkowe, egzaminy poprawkowe i wpisy dla sutdiów stacjonarnych, natomiast o godz.17.00 aula  dla studiów niestacjonarnych z Panem dr R.Orlińskim

 

Dnia 16.09.16 godz. 18.00 s.213 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr P.Kamińskim

 

 

Dnia 15.09.16 godz. 12.00 s.20 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr T.Manasterską - studia stacjonarne

 

Dnia 17.09.16 godz. 14.00 s.20 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr T.Manasterską - studia niestacjonarne

 

Dnia 15.09.16 godz. 10.00 s.20 - studia stacjonarne, 17.00- studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia poprawkowe i egzaminy z Panem dr hab M.Skarżyńskim

 

 

Dnia 14.09.16 godz. 17.00 s.213 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr A.Maczasek

 

 

Dnia 14.09.16 godz. 10.00 aula odbędzie się egzamin poprawkowy z Panią dr K.Mikurendą

 

 

Dnia 12.09.16 godz. 17.00 s.zielona  odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe poprawkowe oraz wpisy  z Panem dr hab Łuczyńskim

 

Dnia 12.09.16 godz. 11.00 s.101 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią dr B.Pawlaczyk (przedmioty: prawo konfliktów zbrojnych - OP; Historia wojen i wojskowosci - BW)

 

Dnia 09.09.16 godz. 16.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J.Kolańskim

 

 

Dnia 08.09.16 godz. 17.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem mgr K.Jeziorskim


 

Dnia 02.09.16 godz. 16.00 s.201  odbędą się zaliczenia poprawkowe z przedmiotów "Finanse" - I rok; "Biznes plan " - III rok; "Międzynarodowe rynki finansowe" - III rok  z Panią mgr M.Andrzejczak

 

 

Dnia 01.09.16 godz. 12.00 s.003  odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu "Bezpieczeństwo społeczności lokalnych" z Panem mgr K.Naderą